Sales

Telefonische acquisitie uitbesteden? Afspraak na afspraak in uw agenda, wie wil dat nou niet?

Succesvol telefonische acquisitie bedrijven is een specialiteit die we tot in de puntjes beheersen. We hebben vele telefoongesprekken gevoerd waardoor onze aanpak verscherpt en doorontwikkeld is tot een zeer effectief verkoopmiddel.

Samen met u bepalen wij de doelgroep waar u graag mee in gesprek wilt en wat voor u een goede lead is. Dat kan op basis van uw bestaande klantenbestand maar ook wanneer u een nieuwe markt wilt benaderen. Vervolgens benaderen we geselecteerde prospects met uw sterke boodschap, namelijk dat uw product of dienst dé oplossing is voor hen. Daar gaat vanzelfsprekend het één en ander aan vooraf waar we slimme gesprekstechnieken voor gebruiken. We gebruiken géén belscripts maar voeren persoonlijke, échte gesprekken om tot sterke bezoekafspraken te komen. Het contact is opgewarmd voordat u aan tafel gaat, u hoeft het alleen maar af te maken.

Waarom?

Ondernemers hebben het druk. Druk met de operationele gang van zaken en het aansturen van personeel en lopende processen. Verkopen blijkt toch best lastig en gestructureerd werken aan het vinden en binden van nieuwe klanten schiet er vaak bij in. Begrijpelijk, maar daardoor mist u kansen.

Toch is het vinden en binden van nieuwe klanten en het realiseren van groeiende omzet een wederkerend agendapunt waar te weinig tijd & aandacht aan besteed wordt. Begrijpelijk en wellicht mist u daardoor kansen.

Een continue instroom van nieuwe klanten en groeiende omzet, klinkt u dat als muziek in de oren? Een perfect geolied verkoopproces waarmee grip op de output van uw verkoopinspanningen verzekerd is? Hoe prettig zou het zijn als u weet dat dat geborgd is en er door een expert continue aan gewerkt wordt?

Hoe?

Sales is een onderdeel in mijn expertise die ik ook voor mezelf toepas. Dit samen met een portie know-how en passie zet ik in tijdens een -langlopend- traject waarbij ik verbeteringen doorvoer. Daarbij maak ik optimaal gebruik van de beschikbare sales en marketingmiddelen die specifiek toepasbaar zijn voor uw organisatie. Alle facetten die voor u van toepassing zijn binnen het totale salesproces. Periodiek nemen we de vooraf bepaalde doelen door om te bepalen of we op koers liggen.

Wat levert mij dat op?

Uw omzet groeit, het salesproces staat en het is meetbaar, u verwelkomt nieuwe klanten en last but not least: de continuïteit van uw organisatie is geborgd doordat er structureel blijvende verbeteringen zijn doorgevoerd. En dit alles tegen lage en inzichtelijke kosten.